20 Temmuz 2014 Pazar

Ömer Muhtar Çöl Aslanı Filmi

                       
                                     
Bu gün çocuklar uyuyunca Tivi Bu film klasörlerine bakarken Ömer Muhtarın filmini gördüm. Daha önce de izleyip çok üzülmüştüm ama bir kez daha izleyeyim dedim ve Ömer Muhtar ' çöl aslanı' filmini izledim. Anthoni Quinn ' in oynadığı. izledikçe özgülüğümüzün, bağımsızlığımızın değerini bir kez daha anladığim bir film. 


Toplama kamplarında yapılanlar, toplu katliamlar, bir şehrin çoluk çocuk demeden yok edilmesi ve bunu yapan generalin savaş suçu nedeniyle birkaç ay yatıp çıkması ve insan hakları iki yüzlülüğü. O yıllara ait gerçek görüntüler de var filmde. Bir kaç  kasabın yaptığı tüm millete mal edilemez tabii. Filmi Kaddafi finanse eetmiş.

                               

Kurtuluş savaşında savaşanları ve Atatürk' ü  bir kez daha dua ile andım.Minnettarlığım arttı. Yaşasın özgürlük.Birde şunu düşündüm. Ülke olarak birliğimiz kardeşliğimiz bozulmasın ki kimse gelip bize bunu yapamasın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...