24 Temmuz 2014 Perşembe

Yolda Fuhuş İçin Kartları Dağıtılıyor

Resim Hürriyetten alıntıdır

Ankaraya gittiğimizde yolda o kadarda çok bu kartlardan vardı ki çok şaşırdım. Hatta elinde bu kartlardan olanlar elden dağıtanlar bile var. Artık kanunen fuhuş yapmak suç değilmiş. Fuhuşa ikinci kişinin pazarlaması suçmuş. 
Açık saçık fotoğraflar yerlerde uçuşuyor. Çocukların bile dikkatini çekecek kadar çok ve rüzgarda savruluyor. İnsan çocukları için korkuyor nereden nereye diye. Kanunlar  buna izin vermemeli diyorsunuz ama zaten kanunla serbest bırakılmış bir durummuş.

Kanuna bir bakalım : (buradan alın tı)Fuhuş, bir kadının menfaat karşılığı veya itiyadi surette vücudunu başkalarının cinsel zevkine teslim etmesi ve bu suretle birçok erkeklerle cinsi ilişkide bulunması sanatı olarak tarif edilmekte olup, ülkemizde bu fiil suç olarak vasıflandırılmamış

Ancak TCK'nın 420 nci maddesinde, "Adabı umumiyeye mugayir olarak açık yerlerde veya halkın suhuletle muttali olabileceği yarı açık mahallerde fuhuş maksadiyle kadın oynatanlar ve bilihtiyar oynayan kadınlar bir aydan altı aya kadar hapsolunur."

Yine aynı Kanun'un 436 ncı maddesinde, "Her kim fuhuş zımnında rızasile olsa bile henüz yirmi bir yaşını bitirmeden bir bakiri veya bir kadını yahut cebir ve şiddet veya tehdit veya nüfuz icrası yahut hile ile yirmi bir yaşını bitiren bir bakir veya kadını başkası için iğfal veya tedarik veyahut sevk veya bir yerden diğer yere naklederse bir seneden üç seneye kadar hapis ve elli liradan beş yüz liraya kadar ağır para cezasile cezalandırılır." denilmek suretiyle, fuhuş için kadın iğfal, tedarik, sevk ve nakil suçları konuşmuşdur.

Yani 21 yaşından büyük olma haricinde fazla bir kısıtlama yok Kanun yeni değişmiş ama kanun maddesinin eskisini ve yenisini bulamadım. 2006 da değiştirilmiş maddeler var. Onlardan biri sanırım. 
ama eskiden Ankara gittiğimizde yolda böyle şeylerle karşılaşmazdık. Birkaç sene öncesine kadar. Ben kısa ziyaretimde bile sıkıldım bu durumdan, Ankaralılar ne yapıyorlar acaba?
Ama bence çok ayıp ve rahatsız edici bir şey. Yetkililer bence önlem almalı. Birileri buna dur demeli.



4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de nefret ettim ulustan. bak ben bilmiyordum zina ile fuhuşun bir tutulduğunu

      Sil
  2. Ankaraya iş saatine gittiğimizdee görürdük hep bu kartları birde akşamüstleri arabadan atıp geziyorlar
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...