11 Ekim 2014 Cumartesi

Bio Lyn ayak bakim kremi




Bio Lyn ayak bakim kremi ni kuaförü ısrarı ile aldım.  Ayak sende yapılan kutuyu da çok sevdim. Yalnız bana çok iyi gelmedi. Kıvamı losyon kivaminda. Ayak preperatlarinda alıştığımız yoğun pat kıvamı yok. Losyon gibi sürüyorum.  
Topuklu çok olumlu etkisi ni göremedim.  Yalnız kutusu çok eğlenceli.  El için olanı el şeklinde. İçeriğinde göze çarpan bir olumsuz madde yok. Pantenol gibi vitaminler var.  Ben tekrar almayi düşünmüyorum.  Fiyatı 10 tl civarı.  Güzel ve sağlıklı kalın. ..

1 yorum:

  1. Kendi kullandığım iki kremi tavsiye edeceğim naçizane. Yıllardır kullanıyorum çok memnunum. İkisini üst üste sürüyorum. Hele sıcak sabunlu suda ponza taşıyla iyice temizlenen topuklarda harika sonuç veriyor, (ben madeni törpü hiç kullanmıyorum tersine topukları daha kötü yapıyor ponza taşı annemden gördüm yıllardır ponza taşı kullanırım kuru kuru törpü bence çok sakıncalı) ha kremlerim: neutregena foot cream
    öteki de fusscreme foot cream krauterhof

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...