24 Haziran 2014 Salı

Temizlik Malzemesi ve Temizlikçiler


Oğlum doğduktan sonra evdeki bakıcıyı çıkardım. Kızıma ve oğluma kendim bakmaya başladım. Temizliğimi, yemeğimi, ütümü yetiştiğim kadar kendim yaptım. Ama arada 15-20 güne bir kap pencere temizliğine birilerini almaya başladım.
Evde kendim olup temizlikçilerinde başında ben olunca o kadar tuhaf şeyle karşılaştım ki. Doğru dürüst yapana sözüm yok, ama bazı gariplikler ilginçti. Zaten fark ettiklerimi de bir daha eve çağırmadım. Bunlar tesadüfen gördüklerim.


  • Banyo tuvalet temizlerken ne kadar etrafta, aynanın önünde şey varsa lavabonun içine döküldüğünü gördüm. Buna diş fırçaları da dahil. Diş fırçası açık bir vaziyette lavabonun içindeydi. Tabi hoop çöpe. Ne yapıyorsun dediğimde abla suyun önüne tutuyom cevabını aldım.
  • Tuvaletin fırçası ile alafıranga tuvaletin her yerini fırçalayanı gördüm. Düşünsenize tuvalet kuburuna değen şeyle oturak ovuluyor.
  • Çöp kovalarını mutfağın bulaşık süngeri ile yıkayıp sonra yerine koyan vardı. Şaka gibi.
  • Koltuğun kumaşını silerken beyalar için domestos kullanıldığı için oturma odası takımım tanınmaz hale geldi, soldu.
  • Yarım kova suya yarım şişe pronto dökmek gibi deterjanda ifrata gittiklerini gözlemledim. Kısaca zor çok zor . 

8 yorum:

  1. ooo bunlar ne canım, sizinkiler abartmış iyice işi. Ben annemin yıllardır evine çağırdığı kadını çağırıyordum eve. Annemin evinde mükemmel temizlik yapıyor ki annem çok titizdir bu konuda. Ama bir baktım ki benim evimde bazanın altını, kalorifer peteklerinin altındaki süpürgelikleri almadığı oluyor, aynalar buğulu gibi kalıyor.. vs. Çalıştığım için başında da duramıyorum tabii.Artık çağırmıyorum onu. Sanırım en önemlisi ne olursa olsun başında durmak gerekiyor.

    Oğliş doğduktan sonra bakıcıyı çıkarmak ta büyük cesaret :)

    YanıtlaSil
  2. Ben eve gelen temizlikçileri beğenmediğim için sürekli kendim yapıordum. Sonuç sakatlandım. Daha bugün Mr çektirmeye gittim. Doktor çok mu titizsin zorlamaktan yormaktan muhtemelen dedi ki zaten evlendikten 5 ay sonra başlamıştı bu ağrılar. Ben temizlerken her şeyi çekip altını alırım ama temizlikçiler göz görmezken kaçırıolar. Banyoyu yıkamayıp bezle silen vardı mesela. Bir geleni bir daha çağırmıodum ve her seferinde ben de kadın kadar yoruluodum. Öyle bi dağıtıolar ki evi toplaması ölüm oluor. Ama en çok da senin dediğin gibi deterjanları bol bulup saçmalarına ben de çok uyuz oluorm. Her temizlikçi gelmesine bi domestos bi küçük pronto bitior. Kendi evlerinde nasıl yapıolar acaba >.< Şu sıralar iyi bir tane buldum ama o da çocuk baktığı için her istediğimde gelemior /:

    YanıtlaSil
  3. canım aynen ben de canlarının istediğini kullanmalarına sinir oluyorum. Benim altın kaplama paşa bahçelerimi kırk kere tembihleyip üstelik başında durmam rağmen kaşla göz arası çamaşır sulu kirlibez kullanıp sildiklerini mi dersin, evden inneoyası çalmaya çalışanları mı dersin, iyi ayakkabıları çöp gibi torbaya koyupp sonra giderken götürmeye çalışanları mı söyleyeim, diş fırçalarını lavabonun içine atıp içindeki kabı yıkıkıyorum bahanesine sonra onları dolduranmı. En iğrenci de ocakta pişen öğle yemeğini gidip gizli gizli kaşıklayıp sonra aynı kaşıkla bizim yiyeceğimiz yemeği anlaşılmasın diye üstünü düzleyen. Bir tabağa koyup yesene acıktıysan ben senin artığını yemek zorundamıyım.Domestosla parke silmeye çalışan bile vardı. ben de ilk başta hiç almadım. Sonra çalışırken aldım. Göz görmeyince gönül katlanıyormuş. Şimdi mecbur kalınca arada alıyorum ama insan sinir oluyor .Arkasını ben topluyorum bir de bana akıl veriyorlar.

    YanıtlaSil
  4. cnm benim tam dedetif olmuşsun ama o kadar zorki iyisini bulmak,artık yeni kadın aramaktan bıktım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...