23 Mayıs 2014 Cuma

Yeni Nisan Qashqai yi Test Ettik

                 
                         
İki hafta kadar önce yeni Nissan 2014 yeni kasa Qashqai (kaşkai ) yi test ettik. Çocuklu bir anne gözü ile test ettim. Bebeişlerim rahat eder mi, arka koltuk rahatmı, parkı nasıl. 
Sürürümü rahat, arka koltukları genişti. Arka koltukta şunun eksikliğini hissettim. Ben çocuk arabalarında yemek tablalarını çok severim keşke koltuk arkası tabla seçeneği olsaymış.
                       
Ön tarafta dizayn çok güzel. Yolda giderken şerit takip uyarısı yapıyor. Şeridinizin dışına çıktığınızda uyarı yapıyor. Birde sağ yada sol sinyal verip de kör noktada bir araç varsa ve siz fark etmediyseniz uyarı veriyor. Uzun yolda çarpışma önleyici sistem var. Ön tarafa çok yaklaştıysanız uyarı veriyor. Yani çocuklar durmaz, ağlar dikkatiniz dağılırsa, yeni kasa Qashqai de size uyarı verecek bir sürü seçenek var. 
                      
Otomatik vites dizel yeni kasa Qashqai  denedik. Dizel arabaları severim. Dizel otomatiği daha çok severim. Bazı arabalarda dizel otomatik seçeneği olmuyor. En azından yeni kasalarda hemen gelmiyor. Bebişi olan bir anneye otamatik  vites şart. 2 Anne bebeğim düştü verir misin, anne arabam düştü muhabbeti var ya. Kırmızı ışık bekle, bir elinle arabayı bulmaya çalış bir taraftan göz kırmızı ışıkta. O zaman otomatik vitesi bulana  dua ediyorsunuz.
                      
Park ederken geri görüş kamerası ve kendi kendine yan ve dik park özelliği var. Bu da bir bayan iççin acayip rahatlık. Anne geldik mi anne ne zaman inecez gibi sızlanmalar  arasında araba park ederken park asistanı ve geri görüş kamerası çok rahat ettiriryor. Birde zaten tüksek olan çocuk koltuklarından arkayı görmeye çalışırken. Bagaj kapağı bir öncekinde dalarsanız kafa çarpacak gibiydi. Bunda yükseltmişler. Dalıp çarpma ihtimaliniz çok az.

Nissan 2014 yeni kasa Qashqai (kaşkai ) de en çok hoşuma giden kocaman cam tavanı. Bizim eski arabamız reno scenic te böyle kocaman cam tavan vardı. Ferahlık hissi verirdi. Şimdiki arabamızda bu kadar büyük değil.  Ama Nissan 2014 yeni kasa Qashqai (kaşkai ) yi test ederken o hissi yaşadım. Bu araç alınası olmuş. Tabi ihtiyacı ve parası olana : )) Güzel ve sağlıklı kalın : )


4 yorum:

  1. Bir arabacı kızı olarak Nissan'ı özellikle çok severim :D Ama şöyle bişi var ki arka koltuğuna ne zaman otursam kendimi mezarda gibi hissediyorum. Ön koltuklara nazaran arka koltuklar bana daha basık ve iç karartıcı geliyor. Sürekli uzun yolculuklarda olduğumuzu düşünürsek ve genelde ben Sare'nin yanında oturduğum için arkası daha ferah arabalara bakıyoruz :D :D
    Bi de otomatik arabayı sevemedim ben bi türlü. Hani nasıl desem... "o vitesi şöyle bi sol sonra bi düz yaparak 3'e alma" artisliğini ille de yapıcam :D :D :D Ama dediğin gibi bebişler olunca otomatik araba büyük rahatlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. araca dokunma konusunda haklısın ben de o nedenle 74 model bir kaplumbağa var ona binerken kendimi araba kullanıyor gibi hissediyorum

      Sil
  2. ama yavru süper yaaa,çok sevdim
    bana da,bana da :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ce de :)) keşke çekiliş yapıp verebilsem :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...