30 Kasım 2013 Cumartesi

Lancome Hypnose Maskara

                      

Sevgili eşimin bana hediyesi olan bu maskara, çok sevdiğim bir ürün. Kullanırken mıs gibi kokuyor. Lancome Hypnose maskaranın reklamı 6 kez hacim şeklinde. Ben kaç kez hacim veriyor bilmiyorum ama çok hacim verdiği gerçek. Kullanırken topaklanma olmuyor. Üst üste uygulansa bile kirpikleri top top yapmıyor. B5 içeriyor. Kirpikleri besliyor. Kirpikleri besleme deyince yurttaki bir arkadaşım aklıma gelir.
Kirpiklerine temiz bir maskara fırçası ile yatmadan zeytinyağı sürerdi, kirpiklerini beslemesi için. Espirisi de en azından sabahları gözlerimi rahat açıyorum birbirine yapışmıyor şeklindeidi ama ne yaptı sonra bilmem.Yarar gördü mü, biz dışarıdan pek fark edemezdik, bizce bizimkilerle aynıydı kirpikleri. 
Neyse ürünümüze dönelim. Ben seviyorum bu ürünü. Şu sıralar favorim bu. Maskara almak isteyenlere öneririm. Güzel ve sağlıklı kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...